I Cinese amanu à manghjà i noodles, è i noodles sò un invitatu regulare nantu à a nostra tavula; in Cina, ùn importa micca in u nordu o u sudu, ci sò piatti di noodle lucali assai distintivi.
I Cinesi chì amanu manghjà, ponu manghjà, ponu manghjà, utilizanu diversi metudi cum'è frittura, frittura, frittura, steaming, steaming, braising, stuwing è altri metudi per cumminà a farina simplice cù altri ingredienti per creà innumerevoli deliziosi. piatti.
In a terra fertili, ricca è pruduttiva di l'Africa, induve a ghjente piace ancu di manghjà ogni tipu di farina, tagliatelle, ancu s'ellu in a pratica è ancu in a forma di micca cusì fantasia cum'è a Cina, ma hè ancu cunsideratu cum'è riccu in varietà. , quì vi intruducerà à e cinque spezialità di a pasta africana, per chì pudemu sente a saviezza di i manciari africani.
1、Ghana: Fufu
U nome fufu sona adorable, è in realtà hè un tipu di pasta fatta da farina di manioca (a volte chì cuntene ancu farina di mais, farina di piantaggini, etc.), è hè u platu naziunale di Ghana. Hè veramente truvatu in parechji paesi in Africa è hè un alimentu di base per u populu africanu, salvu chì hè chjamatu in modu diversu in ogni locu; in Côte d'Ivoire hè chjamatu sakora, è in a parti francofona di Camerun hè chjamatu couscous.
Fofo hè spessu manghjatu cù zuppa di arachidi, zuppa di palme, consommé o una varietà di brodi, è qualchì volta sirvutu cù paté o verdura. L'audacia africana di solitu usanu e so mani per tirà un pezzu di zuppa imbulighjata in a zuppa di verdura, o immersa in una salsa di carne direttamente in bocca. In fatti, tapioca i nostri paisani manciari dinù, centesimi taro frescu di bolle taro è tè perla latti dintra la perla hè fatta di tapioca, solu più fine grinding, è per via di u picculu cusì senza sapori agria. Pudete fà a vostra propria mente ogni ghjornu per manghjà una grande pila di tondi di taro agrumi cum'è una sensazione di l'alimentu di base.
2、Somalia : Puff puffs
Questi picculi dumplings d'oru d'oru s'assumiglia à a pasta fritta à Boo, ma sò fatti di farina di granu, è assuciati cù una tazza di tè diventanu un colazione cunvene per i lucali.
In certi paesi africani, cum'è Nigeria, a ghjente mash banane è impasta in a pasta, chì hà un gustu ligeramente dolce è una pasta soffice è soffice. In Tanzania Puff puffs sò un alimentu di strada assai populari è l'aghjunzione di noce moscata li dà un sapori unicu. Pudemu fà stu tipu di pasta in casa, è a texture serà megliu se aghjunghje l'ovu.
Se preferite un sapore più riccu, verificate a torsione di u Sudafrica nantu à a pasta fritta - Vetkoek hè un alimentu di strada sudafricanu chì hè custituitu di pasta fritta tagliata è ripiena di ripieni dolci o salati, a vostra scelta di crema o meli, carne macinata o curry. , etc. Hè cum'è un hamburger in miniatura.
Mentre fate u vostru modu à traversu i principali attrazioni di u Sudafrica, assicuratevi di piglià un Vetkoek s'ellu vi sentite peckish - hè gustoso è un rapidu impulso d'energia, ma sia avvistatu chì pò facilmente ingrassà.
3. Sudafrica : U pane di sumente
Comu tutti sapemu, u tarrenu di l'Africa hè fertili, è si dice chì l'abitanti di u locu suminanu i graneddi di cassava in a staghjoni di a chiuvuta, chì pò esse lasciatu senza cura, solu per esse cogliu quandu hè maturu. Sutta tali cundizioni naturali, i noci sò di qualità eccellente, abbundanti in anacardi, noce moscata, etc. A noce più grande di u mondu, a noce di coconut di mare, cresce in Seychelles in Africa. I sudafricani si adattanu à e cundizioni lucali, tutti i tipi di noci è pani inseme, u pane di sumente hè natu. Stu tipu di pani è a pratica di u pane ordinariu hè simile, ma invece di farina di granu fina cum'è l'ingredientu principale, ma cù u granu di granu è altri grani grossi è farina, aghjunghjendu sesamo, lino, anacardi è altri noci.
Ùn fighjate micca u so aspettu grossu, ma hà un altu valore nutrizionale, è hè ancu più sanu cumparatu cù altri pani è snacks. Pudete applicà u meli naturali puru pruduttu in u locu in Africa, chì hè sicuramente u megliu alimentu verde.
Sè vo circate di deliciousness, duvete pruvà u Pane di Coconut di l'Africa Orientale (Pane di Coconut di l'Africa Orientale).
Stu pane hè dolce, spiced with spices made from cardamom, è hè spessu paragunatu à un donut, perchè l'internu di u pane hè ligeru è fluffy, ma hè frittu è pò esse sirvutu solu per u colazione; hè ligeru è savurosu per via di u so sapori di coccu, è cù l'aghjunzione di un curry cremosu si trasforma in un pranzu o cena. Se andate in viaghju, l'alberghi lucali in l'Africa orientale l'offrenu.
4. Egittu : pani d’Egittu
Cum'è in u nordu di a Cina, a ghjente piace à manghjà pancakes è panini steamed, a torta egiziana hè cumuna è cumuna, hè l'alimentu di base di a pupulazione lucale. Hè fattu di farina fermentata cù u salinu è l'acqua è cocciata in una forma tonda piatta, cù u pane di staple in strisce longu.
L'Eggittu facia pasti per millaie d'anni, è i residenti ùn ponu micca manghjà trè pasti à ghjornu senza pasti o pani di base. Ch'ella sia una casa di a ghjente ordinaria, o alberghi è ristoranti high-end o ristoranti di frutti di mare, i torti immersi in salsa hè u primu platu.
Di solitu, a panetteria hà una facciata chjuca, cù u bancu di fronte à u trottu è u fornu daretu à u bancu, induve a panetteria vende mentre coccia. Standing in front of the counter, unu pò vede u focu rossu, è quandu u vinditore piglia i pasticci fora di u fornu è li versà nantu à a tavula, i clienti ponu cumprà mentre sò sempre caldi. I pasticci caldi è fragranti è u pane sò cusì tentatori chì certi pirsuni ùn ponu aiutà ma manghjalli mentre paganu per elli.
Camminendu in a cità di u Cairo quelli carrughji rumorosi è vicoli, una grande torta vi permette di tastà un forte sapori arabu.
5. Etiopia : Injera
In a mente di l'Etiopi, Injera hè l'alimentu più diliziosu in u mondu. L'anu manghjatu ogni ghjornu per 3 000 anni, è ùn sò micca stanchi di questu, chì hè digià assai dicendu.
A materia prima Ingira hè una piccula cultura granulosa chjamata branu di muschiu, l'Ethiopians grind this small particles in powder, poi aghjunghje l'acqua è diventate farina, mette in una canna tissuta in una grande cesta tonda sparghjera, coperta cù una tapa per dui o trè ghjorni. Quandu fermenta è hè cacciatu è cuttu à a vapore, diventa una grande torta sparghjera chì pare rotonda, puzza swishy, si senti dolce, gustu agria, è hè cupartu di picculi buchi.
L'injera pò esse sirvutu in diverse forme, à volte rotulatu, à volte sparghje. Ma a manera di manghjà hè listessa; strappate un pezzu chjucu, rotolate a carne o verdura in questu, immergete in a zuppa, è stuff it in a bocca.
L'Africa porta sempre qualcosa di novu à u viaghjatore, è cusì l'alimentariu. E persone chì prosperanu in terra africana anu sviluppatu una cultura alimentaria unica per via di u clima, a razza, a religione è altri fattori. Questa terra magica hè sempre aperta à i viaghjatori curiosi per spiegà!
Tempu di posta: Jul-03-2024